Menunggu


Menunggu by Akim



can't remember which drama tv
when i hear this song for the first time
if not mistaken it was "kampung girl"
when i search this song on youtube
i was shocked it was sang by him
haha ...again my ignorance
i thought he was an actor
...actually he start his career as a singer
he was one of the Akademi Fantasia student season 7
his full name is Afiq Hakim Ahmad 
you want to know about him? google or read here 

lyric for menunggu 
Ku selalu menyakiti dan sering berdusta
Dan membuat kau tinggalkan aku
Pertelingkahan kita selalu tiada akhirnya
Melemaskan mu dalam cinta ku
Menanti mu hingga kau kembali
Kan mencuba menjaga hati mu
Setia dan hidup ku selalu dengan mu
Menemani mu sehingga akhir waktu
Kenangan indah ketika kita bersama
Membuat ku terbayangkan kamu
Aku tahu cinta ku tersemat di hati ku
Aku yakin hanya kau untuk ku
Menanti mu hingga kau kembali
Kan mencuba menjaga hati mu
Setia dan hidup ku selalu dengan mu
Menemani mu sehingga akhir waktu
Aku kan menunggu
Hingga kita kan bersama
Kau akan selalu ku cinta
Menanti mu hingga kau kembali
Kan mencuba menjaga hati mu
Setia dan hidup ku selalu dengan mu
Menemani mu hingga akhir waktu


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

80's baby _ bola ketip

salam maal hijrah 1435H

aku masih di sini