Thursday, September 10, 2015

80's baby _ bola ketip

Posted by Lynn Yamin at 9:09 PM
10/9/2015

80's baby
Siapa pernah main benda ni?
Sila angkat tangan macam saya ðŸ™‹
Bg yg lahir tahun 80an kalau tak pernah main benda ni tak 80's la korang haha
Main dengan abg sy Jasmin Rosaria Yamin so as usual sy la yg kena belasah kan
Pastu kena marah dgn mama saya Julie Rosaria Yamin sbb conteng belakang karpet jadi pdg bola
Kena marah dgn ayah saya Yamin Harin sebab main sampi lewat malam suh tido tak tido tido
Motif?
Cengginila
Klu di era millenium ni macam da tak selamat nak main kat padang, ada baiknya kita main yg jenis ni je la
Lepas satu-satu
Ada baiknya wujudkan tempoh bertenang
Muhasabah diri - kaji dan perbaiki
Baik pemain
Baik penyokong
Mahupun pihak pengurusan

0 comments:

Post a Comment

 

double why Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review